“Ерекше әлемі” арнайы мектеп-интернаттарының бірлескен дебаттық жобасы.
“2022-2023 оқу жылындағы Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы” нұсқаулық-әдістемелік хатқа сәйкес мектеп – интернаттың тәрбие жүйесіндегі оқудан тыс қызмет ұйымдарының бірі білім алушылардың тәрбиелік, өмірлік кеңістігінің әлеуетін кеңейтуге, жеке тұлғаның өзекті қажеттіліктері мен қабілеттерін іске асыруға мүмкіндік беретін жобаларды іске асыру болып табылады.
“Ерекше әлемі” арнайы мектеп-интернаттарының бірлескен дебаттық жобасын 9 “А” сынып оқушылары, жоба жетекшісі – тәрбиеші Е. Б. Морозова “№ 7 арнайы мектеп – интернат” КММ “8 сынып оқушыларымен №1 арнайы балабақша-мектеп-интернат” КММ – мен бірлесіп, жоба жетекшісі-педагог-дефектолог жүзеге асырады Жетпісова д. ж., онда көру және есту қабілеті бұзылған оқушылар оқиды. 18 қаңтарда “қаладағы және ауылдағы өмір: қала мен ауылдың оң және теріс жақтары” тақырыбында интеллектуалды пікірталас ойыны өткізілді, онда жас спикерлер пікірталас ережелерін сақтай отырып, пікірталас, өз көзқарастарын қорғау, тақырыптық дауға түсу қабілеттерінде өздерінің шығармашылық қабілеттерін көрсетті.
Студенттер пікірталаста қол жеткізетін ең маңызды нәрсе – сыни тұрғыдан ойлау және жағдайды дұрыс бағалау қабілеті. Сіздің көзқарасыңыз туралы жақсы айтылған және дәлелденген дәлел тек пікірталас кезінде ғана емес, сонымен қатар күнделікті өмірде де пайдалы, мейлі ол мектептегі эссе-пайымдау болсын, немесе сіз үшін жаңа адаммен танысуға және қызығушылық танытуға тырысады. Ойын тақырыптары сізді проблеманы жаңа, ерекше көзқараспен қарауға мәжбүр ету үшін арнайы жасалған. Осы дағдыны игере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттер өздері үшін маңызды шешімдерді ойластыра алады, өз пікірлерін қорғай алады, сонымен қатар қазіргі қоғамда табысты өмір сүру үшін қажетті әртүрлі жағдайларда саналы шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін нәрселердің оң және теріс жақтарын көре алады. Шынында да, пікірталас көп нәрсені үйретеді және жай ғана үйретпейді, бірақ дамытады.