Мектеп-интернат тәрбиеленушілері Астананың көрікті жерлеріне бір күндік саяхат жасау үшін республикамыздың бас қаласына келді. Балаларды қызықты әрі қызықты саяхат күтіп тұр.

Мектеп-интернат тәрбиеленушілері Астананың көрікті жерлеріне бір күндік саяхат жасау үшін республикамыздың бас қаласына келді. Балаларды қызықты әрі қызықты саяхат күтіп тұр.
Күн сайын балалар үшін түрлі-түсті безендірілген сынып бөлмелері, асханада дәмді таңғы ас пен түскі ас күтіледі, күн сайын Мерекелер, викториналар, спорттық жарыстар, эстафеталар, балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау және ТЖЕ бойынша әңгімелер жоспарланады.
Күн сайын таңертең ашық ауада жаттығулар жасалады. Бірінші аптада тәрбиеленушілер мен мұғалімдер «Радуга» лагерінің ашылуына арналған салтанатты жиынға дайындалды: отряд бөлмелерін безендірді; отрядтардың аттарын таңдады; сөйлеу, ұрандар мен әндерді үйренді; лагерь ережелерімен танысты; күн тәртібін игерді; көркемөнерпаздар нөмірлерін дайындады.
05 маусымда «Радуга» балалар мектеп жанындағы лагерінің салтанатты ашылуы өтті. Сызғышқа 4 отряд салынды: 1 «Көңілді гномдар» отряды, 2 «Комета» отряды, 3 «Маша мен аю»отряды,4 «Мадагаскар»отряды. Балалар өз нөмірлерін дайындап, өз таланттарын көрсетті. Жігерлі билер мен отты әндер балаларға да, тәрбиешілерге де күні бойы көптеген жағымды эмоциялар сыйлады!
Біздің қымбатты демеушілеріміз «Крендель» ЖШС мен «Де-Трейд» ЖШС балаларымызға балмұздақ пен торт сыйлады. Күн өте қарқынды және түрлі-түсті болды!
2023 жылдың 17 мамырында Өрт қауіпсіздігі жөніндегі инспектор А.С. Тугунбаев АХЧ бойынша басшының орынбасары В. М. Маркиановамен бірлесіп мектеп-интернаттың қызметкерлері мен оқушыларына төтенше жағдайлар мен төтенше жағдайларға ден қою бойынша егжей-тегжейлі нұсқама жүргізді.
Нұсқаулық барысында келесі тақырыптар қозғалды:
* күдікті затты анықтаудағы әрекеттер алгоритмі;
* білім беру ұйымдарының қызметкерлеріне, педагогтеріне, білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қарулы шабуыл жасау кезіндегі іс-қимыл алгоритмі;
* білім беру ұйымдарында кепілге алу кезіндегі іс-қимыл алгоритмі; білім беру ұйымдарына террористердің шабуыл жасауындағы іс-қимыл алгоритмі;
* техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған кезде білім беру ұйымдарының қызметкерлерінің, білім алушылары мен тәрбиеленушілерінің іс-қимыл алгоритмі.
«Жасыл мекен» челленджі аясында мектеп-интернаттың жас еріктілері жеміс-жидек және сәндік ағаштар отырғызуға кірісті. Мұғалімдер мен ата-аналардың белсене атсалысуының арқасында биыл мектеп бақшасы туя және алма ағашының көшеттерімен толықты. Оқушылар акцияға үлкен қызығушылықпен қатысты, өйткені бірнеше жылдан кейін ағаштар жеміс бере бастайды. Біз, мектеп-интернаттың ұстаздары, тәрбиеленушілерімізбен мақтанамыз, өйткені жігіттер табиғатты, қоршаған ортаны аялап, аялау қажеттігін жас кезінде сезінген.
Мақсаты: студенттерге тақырыпты оқу барысында пәндік, метапәндік және жеке нәтижелерге жету үшін қажетті жағдай жасау. Тапсырмалар: Present және Past Simple тақырыптары мен грамматикалық құрылымдары бойынша бұрын зерттелген лексикалық бірліктерді белсендіру. Ізденімпаз оқу дағдыларын дамыту. Толық ақпаратты түсіне отырып тыңдау дағдыларын дамыту. Есеп бойынша грамматикалық және лексикалық дұрыс сөйлем құрастыру. Логикалық тұжырым жасай білу. Жұмысыңызды адекватты бағалау мүмкіндігі. «Psent Simple» және «Modal verbs» грамматикалық ережелерін қолдану арқылы балалар жазбаша және ауызша тапсырмаларды орындай алды. Жаңа лексиканы меңгеру және бекіту үшін көптеген түрлі жаттығулар жасалды.
«Кішкентай кезінен экологиялық мәдениет» жобалық іс-шараны жүзеге асыру аясында 9 «Б» және 10 «Б» сынып оқушылары «Қаз ұшуы» палеонтологиялық табиғат ескерткішіне барды. Қаз ұшыру – палеонтология ғылымына қатысты ескерткіш. Павлодар қаласында, Ертіс өзенінің оң жағында орналасқан. Әлемдегі ең әйгілі, сонымен қатар неоген дәуіріндегі ең үлкен ескерткіш пен жануарлар қорымдары. Алғашқы қазба жұмыстары 1930 жылдары жүргізілді, жерлеудің өзін Ю.А. Орлов 1928 ж. Сайттың өзі 1929 жылдан бері зерттеліп келеді.